Adisa Akademi

Satış Akademisi

#Birlikte Öğrenmek Çalışmak Güzel

Müşteri Şikayetleri Yönetimi

Satış Akademisi Müşteri Şikayetleri Yönetimi #Birlikte Öğrenmek Çalışmak Güzel Müşteriyi Anlamak, Sadakati Kazanmak Müşteri şikayetleri, bir işletmenin büyüme yolculuğunda karşılaştığı en değerli geri bildirim kaynaklarıdır.

Devamı »

Müşteri İlişkileri Yönetimi

Satış Akademisi Müşteri İlişkileri Yönetimi #Birlikte Öğrenmek Çalışmak Güzel Müşterilerinizle Olan İlişkilerinize Değer Katın! Müşteriler, her işletmenin kalbinde yer alır. İşletmenizin başarısı, müşterilerinizle kurduğunuz ilişkilerin

Devamı »

Stratejik Pazarlama Eğitimi

Satış Akademisi Stratejik Pazarlama Eğitimi #Birlikte Öğrenmek Çalışmak Güzel Stratejik Pazarlama ile Rekabet Avantajı Elde Edin! Günümüz iş dünyasında, pazarlama yalnızca ürün veya hizmet tanıtımından

Devamı »

Kilit Müşteri Yönetimi

Satış Akademisi Kilit Müşteri Yönetimi #Birlikte Öğrenmek Çalışmak Güzel Müşteri İlişkilerinde Güçlü Bağlar, Sürdürülebilir Başarı! Kilit müşteriler, bir işletmenin sürdürülebilir başarısının temel taşlarını oluşturur. Bu

Devamı »

Zor Müşterilerle Başa Çıkmak

Satış Akademisi Zor Müşterilerle Başa Çıkmak #Birlikte Öğrenmek Çalışmak Güzel Zor Müşterileri Sadık Müşterilere Dönüştürmek Zor müşterilerle etkili iletişim kurmak, günümüz iş dünyasında her sektörde

Devamı »

Müşteri Deneyimi Eğitimi

Satış Akademisi Müşteri Deneyimi #Birlikte Öğrenmek Çalışmak Güzel Mükemmel Deneyimler, Sadık Müşteriler Yaratır! Müşteri deneyimi, günümüz iş dünyasında rekabet avantajı yaratmanın en önemli unsurlarından biri

Devamı »

Müşteri Odaklı Olmak

Satış Akademisi Müşteri Odaklı Olmak #Birlikte Öğrenmek Çalışmak Güzel Müşteri Odaklı İşletmeler İçin… Müşteri odaklılık eğitimleri, işletmelerin tüm çalışanlarını kapsayabilir ve işletmenin kültürüne entegre edilebilir.

Devamı »
Bilgi Talep Formu

E-Bülten Aboneliği

Güncel eğitimler, gelişim programları ve yaklaşan etkinliklerimiz hakkında bilgi almak için bültenimize abone olun. E-posta ile sizi bilgilendireceğiz.